Meest gestelde vragen

Online de beste gerechten!

Veel gestelde vragen

U kunt uw bestelling online doorgeven en betalen via iDeal. Het is ook mogelijk om te betalen bij aflevering. U maakt hiervoor een keuze als u bestelt.
Dat is verschillend bij elk aangesloten bedrijf. In het profiel van het restaurant wordt aangegeven wat de gemiddelde bezorgtijd is.
Wij zijn slechts intermediair en fungeren als bemiddelaar tussen jou en het bezorgrestaurant. Dit betekent dat wij helaas geen invloed hebben op de kwaliteit van de bezorging en service, de duur van de bezorging of de kwaliteit van het door het restaurant geleverde eten. Mocht je ontevreden zijn over je bestelling, dan kun je hierover contact opnemen met het restaurant waar u de bestelling geplaatst heeft en de klacht tevens naar ons sturen. Zo beoordelen wij onze aangesloten restaurants en houden wij de kwaliteit op onze website optimaal.
U kunt telefonisch contact opnemen met het restaurant waar u besteld heeft. Ondervind u hiermee problemen? Neem dan tevens contact op met ons.
Alle bedragen op onze website zijn inclusief BTW.
Ja! Bij het verwerken van online betalingen gebruik van beveiligde SSL-pagina’s. Dit betekent dat deze pagina’s zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons, en alleen ter verwerking van je betaling en bestelling.

Deel 2

De bezorgkosten van restaurants verschillen en hangen af van het restaurant zelf en de wijk waar de bestelling bezorgd moet worden. Bezorgkosten worden altijd bepaald en doorberekend door het restaurant zelf. Hier hebben wij geen invloed op.

Ieder restaurant op onze website bepaalt zelf in welke wijken (postcodes) zij bezorgen. Dit betekent dat het aanbod per postcode in dezelfde stad kan wisselen.